პრეზენზიის შექმნა

თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
გმადლობთ
თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
დახმარება
მხარდაჭერის ჯგუფი:
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
Monday - Friday: 9:30AM. - 18:30PM.
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ეკოისტი
ძიება
დახმარება
ჩემი კაბინეტი
ENG Eng
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
იყავი ახალი ამბების და შეთავაზებების საქმის კურსში
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
სიახლეები უკვე გამოწერილია
email subscribed successfully!
please enter a valid email
სიახლეები უკვე გამოწერილია
ძიება
დახმარება
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამატებითი შეთავაზებები
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
საპენსიო დანაზოგი
results not found

ჯიპიაიაი ჰოლდინგის მობლური აპლიკაცია სრულად განახლდა: მიიღე სადაზღვევო მომსახურება ონლაინ, უფრო სწრაფად და კომფორტულად.

ჯიპიაი ჰოლდინგმა მობილური აპლიკაცია MyGPI  განაახლა. 100 000- ზე მეტ დაზღვეულს უკვე შეუძლია დაზღვევის ყველა სერვისი ონლაინ,  უსწრაფესად  მიიღოს.  მომხმარებლების საჭიროებებისა და მოთხოვნების მიხედვით სრულად შეიცვალა აპლიკაციის დიზაინი და რამდენიმე ახალი ფუნქციონალი დაემატა.  განახლებული აპლიკაცია დაზღვევის სერვისებით სარგებლობას კიდევ უფრო სწრაფს, მარტივს და კომფორტულს ხდის.

განახლებული აპლიკაცია თავისი დახვეწილი და თანამედროვე  ვიზუალით თქვენს ყურადღებას პირველივე წამიდან მიიპყრობს. კომპანიაში ამბობენ, რომ გუნდმა ბევრი იმუშავა იმისთვის , რომ დიზაინიც და ფუნქციონალიც ყველა მომხმარებლისთვის  მაქსიმალურად გასაგები და მატივად გამოსაყანებელი იყოს. სისწრაფე, სიზუსტე, სიმარტივე და კომფორტი ეს ჯიპიაის, როგორც ბრნდის სერვისის მთავარი ატრიბუტებია -  განახლებული  აპლიკაციაც სწორედ ამ ოთხ მახასიათებელს  ეფუძნება. 

თინათინ კობერიძე, სტრატეგიული განვითარების დირექტორის მოადგილე :“ საქართველოში დაზღევის გაციფრულების პროცესში ჯიპიაი მოწინავე კომპანიაა  და განვითარებას მუდმივად განვარგრძობთ. ციფრული განვითარება ჩვენი ბიზნეს სტრატეგიის მთავარი მიმართულებაა- განახლებული აპლიკაცია კი ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი ნაწილია პროცესების სრული ავტომატიზაციის გზაზე და 2016 წლიდან დღემდე ძალიან დიდი შრომა გავწიეთ იმისთვის, რომ ჩვენს დაზღვეულებს თანამედროვე ციფრული ტექნოლოგიების დახმარებით მომსახურება მაქსიმალურად სწრაფად, კომფორტულად და მარტივად მიეღოთ. სიახლეები, რომელთაც ყოველწლიურად ვნერგავთ მომსახურებაში სრულად ეფუძნება მომხმარებლების ქცევის ანალიტიკას. მუდმივად ვსწავლობთ რა სურთ ჩვენს დაზღვეულებს, რა გაუმარტივებთ დაზღვევის პროცესს, რა მოსწონთ და რა - არა. ამ ცოდნას კი სერვისების გასაუმჯობესებლად ვიყენებთ. განახლებული აპლიკაციაც ამ ცოდნის შედეგია. დიზაინიც და ფუნქციონალიც სრულად განახლდა და ზუსტად ასახავს იმ მოთხოვნებსა და საჭიროებებს რაც დაზღვევის მომხმარებლებს აქვთ. „

MyGPI-ს დახმარებით ყველა სადაზღვევო სერვისი შენს ხელშია, განახლებული აპლიკაციით უფრო სწარაფად და მარტივად შეგიძლია:

  • მოითხოვო მიმართვა და მიიღო დაფინანსება ადგილზე, 100-ზე მეტ პროვაიდერ კლინიკაში / შეიძინო ექიმის გამოწერილი მედიკამენტები დაფინანსებით პროვაიდერ აფთიაქებში.
  • ერთდროულად ჩაეწერო პირად ექიმთან, სპეციალისტთან და ინსტრუმენტულ კვლევებზე კურაციოში.
  •  ექიმთან ჩაწერის ჯავშანი უკვე შენს პირად კალენდარში აისახება და მოახლოვებულ ვიზიტს შეგახსენებს
  • უკვე შეგიძ₾ია  ავტოდაზღვევის პოლისში, უფლებამოსილი მძღოლი აპლიკაციით დაამატო
  • მიაბა საბანკო ბარათი აპლიკაციას , რაც იმას ნიშნავს, რომ ყოველთვიურად პოლისი თანხა ავტომატუად ჩამოგეჭრება და  გადახდაზე დროის დახარჯვა არ მოგიწევს
  • მოითხოვო საგარანტიო წერილი
  • ნახო პროვაიდერი სტომატოლოგიური კლინიკები
  • აინაზღაურო თანხა
  • იყიდო დაზღვევა

სიჩქარე თანამედროვე სწრაფი ცხოვრების წესში კრიტიკულად მნიშვნელოვანია, ჯიპიაის   განახლებული აპლიკაცია სწორედ ამისთვის არის შექმნილი. ყველა სერვისს ონლაინ რეჟიმში,  ლოდინის გარეშე უსწრაფესად დაგეგმავ და მართავ - ნებისმიერ დროს ნებისმიერი ადგილიდან.

„ჯიპიაი ჰოლდინგი“ პირველი სადაზღვევო კომპანიაა საქართველოს ბაზარზე რომელმაც დაზღვევა გააციფრულა . ონლაინ სერვისების  დანერგვა დაზღვევაში , კომპანიამ 2016 წლიდან დააიწყო და დღემდე ტექნოლოგიურად მოწინავე კომპანიაა, რომელიც მომხმარებლებს ციფრული სიახლეებით  მუდმივად ანებივრებს. დღეს ჯიპიაის დაზღვეულების 85% სადაზღვევოს სერვისებს დისტანციურად სწორედ აპლიკაციის და პირადი კაბინეტის  მეშვეობით მართავს. წლებია, ანაზღაურებისთვის ან სხვა სერვისების მისაღებად  ოფისში მოსვლა აღარ უწევთ.  

გამოსცადე განახლებული აპლიკაციით სარგებლობა უკვე შესაძლებელია. გადმოწერე, გამოსცადე და მიიღე დზღვევის სრულყოფილი მომსახურება ონლაინ. გადმოწერე  Android IOS

უკან დაბრუნება

სხვა სიახლეები

ყველა სიახლე