პრეზენზიის შექმნა

თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!

მიმდინარეობს შეტყობინების განხილვა, უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებათ ჩვენი აგენტი.
გმადლობთ
თქვენი შეტყობინება გაგზავნილია!
შეტყობინება მუშავდება და უახლოეს პერიოდში დაგიკავშირდებიან ჩვენი აგენტები
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა!
შეტყობინების გაგზავნა ვერ მოხერხდა, გთხოვთ სცადოთ ხელმეორეთ
დახმარება
მხარდაჭერის ჯგუფი:
032 2 505 111
სამუშაო საათები:
Monday - Friday: 9:30AM. - 18:30PM.
პრეტენზიების შექმნა:
გთხოვთ დაგვიტოვოთ შეტყობინება
დაწყება
ეკოისტი
ძიება
დახმარება
ჩემი კაბინეტი
ENG Eng
მიიღე შეთავაზებები პირველმა
იყავი ახალი ამბების და შეთავაზებების საქმის კურსში
თქვენ წარმატებით გამოიწერეთ სიახლეები !
შეთავაზებების და სიახლეების სანახავად გადაამოწმეთ ელფოსტა
.
სიახლეები უკვე გამოწერილია
email subscribed successfully!
please enter a valid email
სიახლეები უკვე გამოწერილია
ძიება
დახმარება
ანაზღაურება
ჯანმრთელობის დაზღვევა
დამატებითი შეთავაზებები
ოპერაციის დაფინანსება
პროვაიდერი კლინიკები
მისამართი
ოფისები
ავტოდაზღვევა
საპენსიო დანაზოგი
results not found

ავტოდაზღვევა - მშვიდი და კომფორტული მგზავრობისთვის

სადაზღვევო შემთხვევის შესახებ განაცხადი შეგიძლია, დააფიქსირო ჩვენი მხარდაჭერის ჯგუფთან (032 2 605 111) ან აპლიკაციიდან MyGPI.

ავტოზარალის განხილვა და დარეგულირება მაქსიმუმ 10 სამუშაო დღეში ხდება.

  • როგორ მივიღო ანაზღაურება?

    სადაზღვევო შემთხვევის დაფიქსირება

    თუ ავტოსაგზაო შემთხვევა მოგიხდა, მიუხედავად ბრალეულობისა, პირველ რიგში, უკავშირდები ჩვენი მხარდაჭერის ჯგუფს  (032 2 605 111) ან  ზარალს აპლიკაცია MyGPI -ის მეშვეობით აფიქსირებ. თუ ცხელ ხაზზე დაგვირეკავ, სმს-ით მიიღებ ბმულს და  შეავსებ მონაცემებს. განაცხადის დაფიქსირებისთანავე კი დაგიკავშირდება მენეჯერი და დაგეხმარება სადაზღვევო პროცედურების მოგვარებაში. 

    თუ ზარალის შესახებ განაცხადის გაკეთებას აპლიკაციიდან ამჯობინებ, ამას  ოპერატორთან გასაუბრების გარეშე, სწრაფად და მარტივად მოახერხებ. მცირე ზარალის შემთხვევაში  სადაზღევო პროცედურა სრულად დისტანციურად შეგვიძლია დავარეგულიროთ, ხოლო თუ ავტოსაგზაო შემთხვევაში მესამე მხარეცაა ჩართული (სხვა ავტომობილს დაეჯახე ან თავად დაგეჯახა) აუცილებელია პატრულის გამოძახება. გაითვალისწინე, რომ პატურილის მოსვლამდე ავტომობილი არ უნდა გადაადგილო, წინააღმდეგ შემთხვევაში ზარალის შეფასებას ვერ შევძლებთ.
     

    მომსახურება პატრულის გამოძახების გარეშე

    თუ მსუბუქი ავტოსაგზაო შემთხვევა მოგიხდა, მაგალითად, დაეჯახე ხეს ან ბორდიულს, დაეცა საგნები ავტომობილს და ა.შ. ზარალის დარეგულირება პატრულის გამოძახების გარეშეც შესაძლებელია. საკმარისია, აპლიკაციაში დააფიქსირო შემთხვევის შესახებ- მონიშნო რა დაზიანებები აქვს შენს ავტომობილს და უმოკლეს დროში დაგიკავშირდება მენეჯერი, რომელიც დისტანციურად შეგიფასებს ზარალს და იმავე დღეს მიიღებ ანაზღაურებას.


    ანაზღაურების ვადები

    ავტოდაზღვევის ყველა პაკეტისთვის სადაზღვევო შემთხვევა მაქსიმუმ 10 სამუშაო დღეში რეგულირდება, თუმცა  შემთხვევების 80%-ს 3 სამუშაო დღეში განვიხილავთ. მცირე შემთხვევები, რომელშიც ჩართული არაა მესამე მხარე და ზარალი 1000 ლარამდეა, დისტანციურად 1 სამუშაო დღეში რეგულირდება. 3000 ლარამდე ზარალი კი -მაქსიმუმ 5 სამუშაო დღეში.


     

    ანაზღაურების პროცესი


    ავტოზარალს სადაზღვევო მენეჯერი დისტანციურად ან შემთხვევის ადგილზე აფასებს. სურვილის შემთხვევაში, შეიძლება ჩატარდეს ავტოექსპერტიზა. თუ სადაზღვევო მენეჯერის მიერ შეფასებულ ზარალს ეთანხმები, ანაზღაურებას 1-დან 5 დღემდე ვადაში მიიღებ. თუ შეფასებას არ ეთანხმდები, შეგვიძლია, ავტომობილს დამატებითი ექსპერტიზა ჩავუტაროთ. 

    ზარალის ასანაზღაურებლად შეგიძლია, მოითხოვო თანხა ან ავტომობილის შეკეთება ჩვენს პარტნიორ სერვისცენტრებში.

ხშირად აინტერესებთ

აირჩიე კატეგორია
დატოვეთ შეტყობინება
კლინიკა *
მიუთითეთ სახელი
ტელეფონის ნომერი *
მიუთითეთ სახელი
რა პროდუქტი გაინტერესებთ
მიუთითეთ სახელი
შეტყობინება *
ჩაწერეთ ტექსტი
captcha